نمایندگی های بهارنکو در هفته ای که گذشت

به گزارش روابط عمومی گروه موسسات خانواده بهارنکو ششمین جلسه از سلسله کارگاه های آموزشی نمایندگی بهارنکو در داراب با محوریت معیار ها و ملاک های ازدواج موفق در نمایندگی شهرستان برگزار شد.

مدرس کارگاه با اشاره به اینکه دوره ی آشنایی، باعث افزایش شناخت طرفین می شود گفت: شناخت بیشتر طرفین از یکدیگر در رابطه و همچنین بالا بردن مهارت ارتباطی، زندگی را پایدار و در مسیر موفقیت قرار خواهد داد. سارا قاسمی با اشاره به اینکه حداقل مدت زمان دوره آشنایی باید شش ماه باشد اظهار کرد: کیفیت دوره آشنایی باعث میشود اگر علائم آسیب زا و هشدار دهنده در این دوره را ببینیم بتوانیم برای ادامه ی مسیر آشنایی و در نهایت زندگی مشترک تصمیم بهتری را اتخاذ کنیم.

لازم به ذکر است سلسله کارگاه های آموزشی ویژه ی زوجین دارابی در محل نمایندگی بهارنکو در شهرستان برگزار می گردد.

 

مسئول منطقه شرق بهارنکو به عنوان مدیر کارگروه ازدواج آسان و فرزند آوری نی ریز منصوب شد

به گزارش روابط عمومی گروه موسسات خانواده بهارنکو جلسه شورای فرهنگی عمومی با موضوع ازدواج آسان و فرزند آوری در فرمانداری شهرستان نی ریز برگزار شد که طی این جلسه مسئول منطقه شرق بهارنکو به عنوان مسئول کارگروه ازدواج آسان وفرزند آوری شهرستان منصوب شد. فرماندار نی ریز بیان کرد: در این شرایط که جوانان توانایی پرداخت هزینه های بالا برای شروع زندگیشان را ندارند طرح ازدواج آسان میتواند برای شروع زندگی زوجین بسیار مناسب و مثمر ثمر باشد. امام جمعه شهرستان نی ریر افزود: فرزندآوری و تربیت نسلی شایسته یکی از وظایف زوجین است.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان نی ریز نیز در این جلسه اضافه کرد: نگاه صحیح به فرزندآوری باعث ایجاد نسلی مصلح و سرمایۀ بندگی الهی می شود. مسوول منطقه شرق بهارنکو نیز در پایان افزود: ازدواج آسان به گونه‌ای در نظر گرفته شده که هم به ضروری ترین معیار ها برای ازدواج موفق توجه شود و هم با توجه به این معیار ها به سادگی بتوان زندگی مشترک را شروع کرد.

 

نشست هم‌افزایی مؤسسه تخصصی مشاوره بهارنکو و شبکه بهداشت و درمان زرقان

به گزارش روابط عمومی گروه موسسات خانواده بهارنکو در این جلسه که با حضور معاون شبکه بهداشت زرقان و مسئول و کارشناس منطقه مرکزی موسسه بهارنکو برگزار شد، طرفین در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های همکاری بیشتر میان این دو نهاد به بحث و تبادل نظر پرداختند. مسئول منطقه مرکزی موسسه بهارنکو از همکاری‌های صورت‌گرفته از سمت شبکه بهداشت این شهرستان در زمینه تقویت ازدواج و نهاد خانواده تقدیر و نسبت به مساعدت‌های این اداره در راستای گسترش ویژه برنامه ها ابراز امیدواری کرد.

 

برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت موضوع  سیاست رابطه با خانواده همسر ویژه کارکنان ادارات در فراشبند

به گزارش روابط عمومی گروه موسسات خانواده بهارنکو کارگاه آموزشی ویژه کارکنان ادارات شهرستان فراشبند در سالن اجتماعات شبکه بهداشت با موضوع «ارتباط با خانواده همسر» با همکاری گروه موسسات بهارنکو و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. مدرس بهارنکو در این کارگاه بیان کرد: نحوه برخورد با خانواده همسر به‌شکل صحیح و مثبت یکی از مسائل اساسی برای رشد و توسعه روابط خانوادگی سالم مورد توجه قرار می‌گیرد. زهرا بیابانی افزود: هنگامی‌ که با خانواده همسر با احترام و با توجه به نیازها و احساسات آن‌ها رفتار شود، پیوندهای قوی‌تری در روابط خانوادگی ایجاد خواهد شد. وی اضافه کرد: ارتباطات مثبت و صحیح با خانواده همسر می‌تواند زمینه خوبی را برای احترام متقابل، پشتیبانی روانی و حتی رشد شخصیتی و فردی طرفین فراهم آورد. بیابانی در ادامه گفت: تعیین حد و حدود برای ارتباط با خانواده همسر بسیار مهم است تا روابط سالم و تعادل در زندگی خانوادگی به‌وجود بیاید و حفظ شود. مدرس بهارنکو اظهار داشت: تعیین حد و حدود برای روابط با خانواده همسر به تعادل میان زمان و انرژی اختصاص داده شده برای خانواده همسر کمک می‌کند که حفظ این تعادل سبب جلوگیری از بروز مشکلات بین زندگی شخصی و زندگی خانوادگی خواهد شد. بیابانی در ادامه اشاره کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم در مورد نحوه برخورد با خانواده همسر را می‌توان انعطاف‌پذیری اعضای خانواده در هر دو طرف دانست. وی افزود: احترام به حریم خصوصی افراد و عدم دخالت در امورات شخصی خانواده همسر نیز به ایجاد حس آرامش و اطمینان در روابط کمک خواهد کرد.

در پایان وی با بیان اینکه برای تعیین حدود مناسب در زمینه ارتباط با خانواده همسر مذاکره و توافق را نباید از یاد برد، اظهار کرد: توافق و مذاکره با همسر برای انتخاب راهکارهایی برای مدیریت بهتر زمان و ارتباطات با خانواده همسر نتیجه‌بخش و موثر خواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه:

https://baharnekou.ir/?p=10203

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

logo-samandehi