هم اندیشی اعضای دفتر مرکزی بهارنکو با مسئولین موسسات هاتف، تابان و آورده‌های خوب

جلسه ی هم اندیشی کارکنان دفتر مرکزی بهارنکو با فعالیت موسسات هاتف، تابان و آورده‌های فرهنگی خوب و همچنین ارائه ایده ها و تبادل نظر بین طرفین در ساختما موسسه هاتف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه موسسات خانواده بهارنکو جلسه ای به منظور هم اندیشی کارکنان دفتر مرکزی بهارنکو با فعالیت موسسات هاتف، تابان و آورده‌های فرهنگی خوب و همچنین ارائه ایده ها و تبادل نظر بین طرفین در ساختمان موسسه هاتف برگزار شد.

در ابتدای جلسه مسئولین سه موسسه به تشریح فعالیت ها و بیان دغدغه ها پرداختند. در ادامه هر یک از همکاران دفتر مرکزی بهارنکو به بیان ایده های خود در راستای بهبود فعالیت ها و ارتقاء سطح عملکرد موسسات پرداختند.

برگزاری دوره ی بیمه عشق در نمایندگی ها، ارتباط با مدارس و دیگر ارگان ها و سازمان ها، برگزاری دوره های تخصصی برای اساتید نمایندگی ها و کارکنان و دانشجویان، آماده سازی کتابچه معرفی گروه موسسات بهارنکو، راه اندازی مشاوره آنلاین از جمله پیشنهادات به موسسات هاتف و تابان بود.

همچنین از دیگر ایده های قابل اجرا ارائه شده میتوان به انتشار خاطرات مشاورین در فضای مجازی، تبلیغات در سطح شهر،طراحی اپ، فروش اشتراک و… اشاره کرد.

راه اندازی کتابخانه سیار، دعوت از هنرمندان، نویسندگان شاخص، برگزاری دوره های هنری، موسیقی، فعال کردن فروش آنلاین، دیوار مهربانی کتاب، تولید کتاب صوتی، فعال کردن اسنپ شاپ نیز از دیگر پیشنهادات ارائه شده در این جلسه بود.

در پایان مقرر شد موارد مطرح شده بررسی و جهت اجرایی شدن برنامه ریزی شود.

لینک کوتاه این صفحه:

https://baharnekou.ir/?p=10210

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

logo-samandehi