راه اندازی تیم محصول بهارنکو برای ارائه خدمات نوآورانه به زوجین

مدیرعامل بهارنکو از راه اندازی تیم محصول بهارنکو برای ارائه خدمات نوآورانه به زوجین خبر داد

مریم شمالیان خبرنگار شیرازنوین:
ارائه خدمات مشاوره ای به زوجین دارای اهمیت ویژه ای است و سبب می شود تا از مهارت های لازم برای مدیریت زندگی مشترک بهره مناسب ببرند.
در همین راستا موسسات بهارنکو به عنوان مراکز ارائه مشاوره های تخصصی ازدواج هم‌اکنون در قالب ۱۳ موسسه به ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی در حوزه خانواده می‌پردازد.
در این میان توجه به نوآوری در ارائه خدمات مورد توجه ویژه قرار دارد و تیم محصول بهارنکو با هدف ارائه خدمات نوآورانه به ارائه خدمات به زوجین می پردازد؛ در خصوص معرفی بیشتر این خدمات با مدیرعامل بهارنکو به گفتگو نشسته ایم:

دکتر حمید مقامی با تاکید بر تاثیرات مطلوب برخورداری از مشاوره ها و مهارت های لازم برای زوجین به خبرنگار ما می گوید: تیم محصول بهارنکو با هدف گسترش و استانداردسازی خدمات به زوجین جوان شکل گرفته است.
مدیرعامل بهارنکو از راه‌اندازی تیم محصول بهارنکو به‌منظور ارائه خدمات نوآورانه به زوجین خبر می دهد و می افزاید: تلاش ما در بهارنکو این است تا بهترین و کارآمدترین ابزارها و منابع را برای کمک به زوجین در مراحل اولیه زندگی مشترک ارائه دهیم.
مدیرعامل بهارنکو اشاره ای نیز به تاریخچه مدیریت محصول در جهان و ایران داشته و بیان می کند: مدیریت محصول به‌عنوان یک رشته تخصصی، در دهه‌های اخیر به‌ویژه در صنایع فناوری اطلاعات به‌سرعت گسترش یافته است؛ در ایران نیز با توجه به تغییرات اجتماعی و نیازهای جدید، این حوزه در چند سال گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است و بهارنکو‌ به عنوان یک موسسه پیشرو به راه‌اندازی تیم محصول اقدام کرده است.
وی همچنین بر اهمیت روزافزون فرهنگ مشاوره و آموزش در جامعه تأکید می کند و می گوید: تجربه سال‌های اخیر در بهارنکو نشان داده است که زوج‌هایی که از خدمات مشاوره و آموزش استفاده می‌کنند، در مدیریت چالش‌های زندگی مشترک موفق‌تر عمل می‌کنند.
دکتر مقامی تأکید می کند: بر این باوریم که با ایجاد تیم محصول و تمرکز بر استانداردسازی خدمات، می‌توانیم هرچه بهتر به زوجین جوان در ساختن روابط پایدار و سالم کمک کرده و به ‌این ‌ترتیب به بهبود کیفیت زندگی در جامعه کمک کنیم.
به گفته وی یکی از اهداف بهارنکو ایجاد یک محیط حمایتی و آموزنده است که در آن زوجین بتوانند به راحتی به تبادل نظر بپردازند و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند.

کمک به روابط پایدار زوجین با استاندارسازی خدمات
مجید توتون‌کوبان، سرپرست محصول بهارنکو نیز به اهمیت این تیم و خدمات آن اشاره می کند و می گوید: ما در تیم محصول بهارنکو با همکاری سایر بخش‌ها متعهد هستیم که با استانداردسازی خدمات، تجربه‌ای مثبت و مؤثر برای زوجین فراهم کنیم و به آن‌ها در ایجاد یک زندگی مشترک سالم و پایدار یاری رسانیم.
وی با اشاره به پیاده سازی آزمون شخصیت‌شناسی در تمام نمایندگی‌های بهارنکو، در مورد برنامه‌های آینده اظهار می کند: تغییر فرآیند مراجعه زوجین از دفتر ازدواج، آموزش به والدینی که فرزند اول آنها به بهارنکو مراجعه نموده است و مشاوره برای والدینی که فرزند زیر ۱۸ سال متقاضی ازدواج دارند، در دستور کار تیم محصول قرار دارد.
به گفته سرپرست محصول بهارنکو فضای حاکم بر موسسات و نمایندگی‌های بهارنکو در قالب طرح «سامان» به زودی ساماندهی خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه:

https://baharnekou.ir/?p=10192

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

small_c_popup.png
logo-samandehi