جلسه نهایی سفر تیم تخصصی بهارنکو به نمایندگی آذربایجان غربی،
با حضور قائم مقام مدیرعامل، مدیر منابع سازمانی، سرپرست محصول و اساتید روانشناسی و احکام و حقوق، همچنین حجتالاسلام طاهری، مسئول نمایندگی بهارنکو در ارومیه و سخایی مدیر اجرایی نمایندگی برگزار شد.
در این جلسه، قائم مقام مدیر عامل با تقدیر از مهماننوازی و تلاشهای کارکنان ارومیه بیان کرد: راهاندازی نمایندگی آذربایجان غربی در فضایی با تنوع مذهبی و قومی بسیار چالشبرانگیز بوده و این موفقیت نتیجه زحمات شبانهروزی یک تیم کوشا است.
محمد صادق شهسوار در ادامه به برگزاری جلسات هماندیشی با اساتید احکام، روانشناسی و اقتصاد اشاره کرد و گفت: آقای عرب یک دوره آموزشی برای اساتید احکام برگزار کردند و استاد احکام و حقوق نیز به آموزش اساتید روانشناسی پرداختند، که هر دو گروه از این تعامل راضی بودند.
وی همچنین از برگزاری جلسات هماندیشی با کارکنان و ایدههای نوآورانه آنها خبر داد و تصریح کرد: برخی از ایدهها را علاوه بر ارومیه، در استان فارس نیز پیاده خواهیم کرد.
وی به بازدید از آزمایشگاهها و دفاتر ازدواج اشاره کرد و افزود: پس از این بازدیدها، جلسهای با رئیس کانون سردفتران استان برگزار کردیم.
قائم مقام مدیر عامل در ادامه به مصاحبههای انجام شده با متقاضیان تدریس و مشاوره اشاره کرد و گفت: در طول سفر تیم منابع سازمانی بیش از هشت مصاحبه را انجام دادند.
شهسوار، در خصوص بهبود فرآیندها خاطرنشان کرد: این موضوع یکی از دغدغههای ما نیز بوده که طی بررسی سرپرست مدیریت محصول مجموعه با ایجاد بعضی تغییرات و اضافه شدن اتاق مشاوره، سرعت انجام کارها افزایش خواهد یافت.
وی همچنین به برنامهریزی برای برگزاری آزمون شخصیت (نئو) اشاره کرد و اظهار داشت: ما میتوانیم از تمام زوجهای ارومیه تست شخصیت بگیریم تا ازدواجشان مستحکمتر شود؛ این فرآیند را بدون افزایش هزینهها انجام خواهیم داد و امیدواریم بازخورد خوبی دریافت کنیم.
قائم مقام مدیر عامل بهارنکو از پیادهسازی طرح “بیمه عشق” و برگزاری کارگاههای آموزشی پس از ازدواج در این فضا خبر داد و افزود: فضای مناسب در ساختمان موجود است و امکانات لازم برای برگزاری این کارگاهها نیز فراهم میباشد.
وی در ادامه از برنامهریزی برای راهاندازی موسسه آوردههای خوب مشابه پروژهای که در شیراز اجرا شده است، خبر داد و تأکید کرد: در ادامه، افتتاح کافه کتاب در اولویت خواهد بود.
قائم مقام مدیرعامل با اشاره به استانداردسازی اتاق مشاوه بر لزوم راهاندازی مددکاری و پیگیری وضعیت زندگی زوجین تأکید کرد و گفت: مددکاری تلفنی از ماه آینده آغاز خواهد شد و با استفاده از یک پرسشنامه استاندارد، وضعیت زوجهایی که تازه ازدواج کردهاند بررسی خواهد شد.
در پایان، شهسوار به پیشنهادات موجود در زمینه مشاوره و توجه به مسائل بومی اشاره کرد و درخواست کرد تا با همکاری دفاتر ازدواج وضعیت مراجعه زوجین را بررسی کنند تا همکاریهای لازم در این زمینه نیز انجام شود.